Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Sydney

Reacties

Reacties

benny en sita

hey stoere jongens even het vakantiegeld aan het opkrikken met die beunklus.of gaan jullie bungee jumpen lijkt me ook leuk van zoón hoogte hey Jan s neem je ook wat vreemde muntjes voor mij mee wij wensen jullie hele fijne vakantie toe vr gr Benny en Sita
ps doe geen dingen die ik ook niet zal doen .

Jan S vanuit Narrabeen

Haha ik mag dus alles doen :P
Die munten regel ik wel even hoor, heb er ook een paar uit Fiji voor jullie.

groeten,

Jan

arjen

toch een rare gedachte. Dat je een touwtje om moet...
onder het motto:Je weet nooit...

Wel wicked uitzicht.

stubbe senior

zo te zien geen last van hoogtevrees .

Piet

Gaan jullie altijd met hetzelfde trainingspak aan op vakantie? Soort van campingsmoking.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!