Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Aftellen deden we al, maar.........

Het schiet nu toch aardig op! Komende woensdag zitten we in Londen. Het eigenlijke startpunt van onze trip. Druk bezig met de laatste voorbereidingen. Spullen bij elkaar zoeken, de laatste dingetjes kopen en de tassen inpakken.

We hebben er ontzettend veel zin in en het duurt ons allemaal veel te lang. Maar langzamerhand verstrijken de dagen en komt het dichterbij. Af en toe kijk ik wat foto´s of filmpjes van Fiji en Australie op internet of ik speur Google Earth nog eens af naar mooie plekken die ik tot nog toe had gemist. Geweldig om te zien hoe mooi het daar is, maar ondertussen besef ik nog steeds niet dat ik daar volgende week live bij ben. Dan zitten we op Fiji en hebben we de eerste dag daar er al op zitten.

We moeten eerst maar eens met al ons hebben en houwen op Schiphol staan. Misschien dat het dan tot ons doordringt waar we naartoe gaan?

Groeten,

Jan en Jan

Reacties

Reacties

Ralluf

ik kan me helemaal niets bij dat gevoel voorstellen......

Stubbe senior

Wat een geweldig avontuur,in gedachten reizen wij met jullie mee.
Wij wensen jullie een fijne vakantie toe en hopen dat
alles naar wens en in gezonheid mag verlopen.
groetjes Tjits en Jan.

Arjen

Het schijnt HEUL slecht weer te worden daar de komende maand.

Nee, geintje natuurlijk.
Woensdag is de dag.. Heel veel plezier en geen gekke drankies drinken.

Oh jan S. Dat plaatsje met die haaien en barra's heet MOOLOOLABA.. een absolute aanrader!!!

Sascha

De tijd is toch een stuk sneller gegaan dan ik dacht... Ik hoop dat dat bij jullie ook zo is als jullie eenmaal in het vliegtuig zitten... ;-)
Geniet ervan en ik hoop voor jullie dat de tijd lang duurt als jullie daar zijn. Het is alleen jammer dat jullie 1 hele dag missen... Reken die maar niet mee ;-)

Have Fun... Dikke X

Kees

2J´s, een geweldige, enerverende en mooie maand toegewenst downunder en kite high in the tropics.
Bon voyage!

Groet Kees

Freerk en Esmé

Hé! Zijn jullie al zenuwachtig voor de grote reis? Morgen is het jullie grote dag! Hééél veel plezier! en zorg dat je met de beste kiteverhalen van de hele club thuis komt. ( wel naar waarheid he?) Tot over een maand!

Groetjes, Esmé en Freerk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!