Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Londen

Vandaag is de trip echt begonnen! We zitten in Londen. 14.00 vertrokken van Schiphol en een kwartier eerder weer geland. Ze hebben hier extra wintertijd ofzo. In ieder geval moest de klok alwéér een uur terug, waardoor het ineens vroeger was dan toen we vertrokken.

Maar goed. Op schiphol begon het alweer fantastisch hoor. Staan we bij de bagage incheckbalie, komt Ydwer ineens aangelopen......... Ach ja, Schiphol is maar klein natuurlijk. Hij moest Bas Koole wegbrengen voor een trip naar Brazilie.

Eenmaal in Londen zijn we, na het inchecken in het hotel, ook nog maar even het centrum in gegaan. De reis met bus en de Underground duurde langer dan de vlucht van Amsterdam naar Londen. Maar wel leuk om een keer mee te maken. Een nog een stuk veiliger dan lopen trouwens, want die gevaarlijke gekken rijden hier allemaal links.

Londen zelf viel een beetje tegen eerlijk gezegd. We hadden er iets meer van verwacht. Alleen de Pizza was wel erg goed. En eindelijk ook lekker een biertje! Een KOUD biertje MET schuim! En een overdreven aardige ober. Totdat hij geen fooi bleek te krijgen...........

De dag was snel om, maar we hebben eindelijk het gevoel dat we op vakantie zijn. Morgen wordt echt een lange dag.

Groeten,

Jan en Jan

Ralluf

Zootje wegpiraten daar!!! Maarreuh veel plezier op die lange vlucht naar LA.......Heel lang niet roken Jan P.!!
K heb nu al medelijden met Stubbe..

Ralluf

Windguru Fiji: 0 knopen
Windguru Aussie lange termijn: 0 knopen

darka

totdat hij geen fooi bleek te krijgen...

Jullie maken vrienden de komende 4 weken haha.
jullie zullen nu wel in het vliegmasjien naar LA angeles zitten. Ben niet jaloers of zo hoor.

Marco

Hey Guys, veel plezier daar.