Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

The City of Angels

Een kilometer of 11 boven land zitten we te wachten tot we in de City of Angels gaan landen. We zijn de grote plas al over en hebben zelfs een hoekje van Groenland meegepikt. Niet dat we het gezien hebben, maar we kunnen op een schermpje precies volgen waar we langs zijn geweest, hoe hoog we vliegen, hoe snel etc. Buiten is het op dit moment -51 graden en we vliegen 848 km/uur. Nog 5.30 tot we gaan landen. Verder is hier vrij weinig te beleven behalve film kijken (Ice Age 3 gezien!), muziek luisteren, bier drinken en slapen. Daarom ben ik maar vast het begin van een nieuw reisverhaal gaan schrijven. Tot later!

Het is inmiddels een uurtje of 7 later. We staan voor de aankomsthal, waar we onze tassen meteen konden doorschuiven voor de volgende vlucht. Het meenemen van de extra tas met kitespullen is echt een makkie. Er wordt niets gevraagd, we hoeven niets bij te betalen. Ideaal!

We gaan wat rondlopen langs de vertrek- en aankomsthallen. Lekker de benen strekken na een lange reis. Het verbaast ons dat we gewoon een taxi zouden kunnen pakken en LA in zouden kunnen. Maar dat boeit ons verder niet. Het belangrijkste is: Wakker blijven en even roken.

Gelukkig is het al bijna tijd om te vertrekken. We zitten in de vertrekhal en over een uurtje zijn we airborn. Wederom 11 uurtjes voordat we in het paradijs gaan landen! Er moest nog heel wat gebeuren voordat we de douane voorbij waren, maar dat begint al een beetje te wennen. Laptop uit de tas, zakken leeg, riem af, schoenen uit (arme medereizigers......) en onze verblijfspapieren weer inleveren. Maar we zijn er klaar voor. Next story: Paradise!