Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Fiji dag 5. Hiken door de bush

Het is alweer woensdagochtend. We gaan richting de waterval die hier vlakbij moet zijn. We rijden via een trekkerpad naar het dorpje Biausevu, vlak boven Korolevu. Hier is de waterval waar een deel van de film 'Anaconda' is opgenomen. Aangekomen in het dorpje, ontmoeten we onze tourguide, Benji. Een echte bushman. Onderweg vertelt hij ons van alles over de planten en dieren die we tegenkomen, hoe het gebruikt wordt als medicijn, wat je wel en niet kunt eten, en hoe je het kunt klaarmaken. Ondertussen hiken we verder door de bush, waar we meerdere keren door de rivier lopen. Een tocht op zich.

Na een uurtje komen we aan bij de mooie waterval. Onder de waterval kunnen we even lekker zwemmen en visjes fotograferen (Bedankt voor het lenen van je camera Freerk!).

Bij terugkomst in het dorp kopen we wat souvenirs en dingetjes om hier in Fiji weg te geven aan de dames van de ontbijtservice.........

Als we terugkomen in onze hut, is het alweer hoog water. We kunnen weer kiten. 11 en 9 metertjes gaan weer de lucht in voor een lekkere sessie en een korte fotoshoot.

Arjen

Hee lui,
Klinkt allemaal te gaaf voor woorden. gelukkig zitten jullie volgens mij alweer richting vliegtuig op het moment dat ik dit schrijf.
Erg gaaf daar om lekker blauw water te kunnen kiten. Denk dat windsurfen misschien nog wel mooier was geweest ;)
en... Souvenirs kopen voor de dames van de ontbijtservice.... aahaaa!! klinkt dubieus...
Anyway, het zij jullie gegund.
Mocht je t willen weten. Pietje P heeft een hittegolf voorspeld van nederland... Komende week 5 graden met tropische buien...
Mocht t kunnen, blijf daar dan nog ff.

Arjen

Marjon & Joost

Ha Jannen!

Wat een mooie verhalen en wat een prachtfoto's! Genieten!!!!! Wij zitten nu, sinds we alweer anderhalve week terug zijn, alleen maar in de grijze luchten en de miezerregen. Dus blijf nog maar lekker even weg!

Groetjes, Joost & Marjon

Jan H

Tip.........emigreer,wat prachtig daar jongens,mooie kitespots,bushbush,watervallen en dames die je ontbijt doen volgens mij moet dit wel paradijs zijn,Groeten vanuit en grau en grijs Nederland

freerk

ik heb al gezien heeeeel vervelend daar maar als je nog een ticket over heb kom ik graag even langs wat waren dat trouwens voor een gele vlinders veel kiteplezier en jan doet de camera het nog onder water kan je ook zo,n reefshark op de foto zetten nou in ieder geval de groeten uit een zeer nat nederland ben helemaaaal niet jaloers of zo.