Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Byron Bay

Na 2 dagen kiten op Coff's Harbour, liet de wind het afweten. Eigenlijk vonden we het ook wel best. Lekker relaxen is ook vakantie! We zijn 's ochtends verder gereden naar het noorden. Via Yamba, want dat scheen erg mooi te zijn. Been there, done that. Zag er leuk uit, maar het was niet de moeite om daar te blijven.

Na Yamba zijn we in een streep naar Byron Bay gereden. Eerst even via het noordelijke strand(je), maar daar was niet zoveel te beleven. We zijn meteen maar doorgereden naar de camping, hebben ingechecked en zijn met een pot bier voor de camper gaan hangen.........

De zon stond vandaag flink aan en de camper stond er vol in. Na ons biertje hebben we dus toch maar al onze moed verzameld om de 50 meter naar het strand te slenteren en in zee te gaan liggen drijven. Hoewel het tegen mijn principes is om zonder enige vorm van surf- of kitespullen het water in te gaan, moet ik toegeven dat het best lekker verkoelend was.

Wat we morgen gaan doen weten we nog niet. Als het gaat waaien (wat de weergoden niet in de planning hebben) gaan we misschien door naar Coolangatta. Anders wordt het waarschijnlijk Surfers Paradise.