Jan S en Jan P doen een rondje paradijs.

Van Byron Bay naar Surfers Paradise

Vandaag waren we weer lekker vroeg wakker. We waren dus ook alweer vroeg op pad. Eerst nog even naar de vuurtoren bij Byron bay. Helaas geen dolfijnen gezien, maar het was wel de moeite waard. Mooi uitzicht over de baai en een mooie plek voor een ontbijtje.

Vanaf de vuurtoren, hebben we onze dashboardmiep (die ons vertelt waar we langs moeten rijden) ingesteld op Coolangatta. Maar Miep was duidelijk nog niet helemaal wakker. We moesten afslaan op plaatsen waar geen afslag was en ze stuurde ons over een mooie onverharde weg, waar de hele camper uit elkaar trilde en zo'n beetje alle kastjes openrammelde. Alleen het deurtje dat we al met een pleister hadden dichtgeplakt stond niet open.

Nadat we Miep een bak koffie hebben gegeven (lees: resetknop), ging het stukken beter. Via Hastings Point en Kingscliff, kwamen we vrij vlot aan in Coolangatta. Een mooi breed strand met blauw water, maar geen wind. We hebben even lekker gezwommen en toen de shorts weer droog waren zijn we verder gereden richting Surfers Paradise.

Surfers Paradise was overbevolkt door een eindejaarsfeest van schoolverlaters. Een groot stuk strand was afgezet voor het feest en de Surfers Paradise boog was jammergenoeg ook gedeeltelijk ingepakt. Maar het was er wel erg gezellig. Na wat shoppen, een hapje en een drankje zijn we verder gegaan naar de camping in Southport, net boven Surfers Paradise.

En Ralluf. We hebben joudroom boardshort niet gezien tijdens het shoppen. Daarom hebben weeen mooie roze voor je gekocht en hij was maar $120 (90 euro). Dat is ook goed toch? We hebben het bonnetjedusje kunthem altijd komen ruilen.

Ralluf

Dat wordt dus verder zoeken voor jullie. Dat doelloze gehannes van jullie........

Marthijn en Karin

Hi there,

Heb niet alle verhalen en foto's kunnen lezen. Wij hebben helaas geen laptop mee, maar de foto's zien er super uit. Zitten ook een aantal herkenbare tussen. Wij vermaken ons ook nog steeds prima. Morgen weer een tochtje maken en dan zondag naar Cairns

groetjes !!!!

Marjon

Ha Jannen!
Hebben jullie niet even meegefeest met de jeugd op het strand??

Hebben jullie ook een prijsvraag vroeg ik me af? Ik heb jou cadeautje nog steeds paraat Jan P, helaas is het geen Kitebabe geworden maar het is wel iets wat je kunt waarderen denk ik. Anyway, aangezien ik ook dol ben op cadeautjes kijk ik uit naar de prijsvraag!
Ralf, een Roze broek, das toch helemaal te gek?
Groetjes, Marjon

Jan P

Hoi Marjon,

Als je goed zoekt tussen de foto's van Fiji, dan vind je daar een prijsvraagje. Nog niemand heeft erop gereageerd, dus je kan nog steeds winnen!

Groeten uit Hervey Bay,

Jan